Mike alessi m'a réecrit sans même que je le refasse ( je penses sincèrement que quelqu'un s'occupe de ces mails parceque franchement je me demande comment il aurait le temps de le faire à tous ceux qu'ils le soutienne.)
Sur ce mail j'ai reçu deux photos, mais je n'arrive pas à vous les fournir, voici au complet (sauf photos) sont mail.
En tous cas lui ou pas lui, ça fait toujours plaisir.
De: ktmj@aol.com
Date: 2004/11/20 sam. AM 03:06:50 GMT+01:00
À: Mxmike800@aol.com
Objet: ALESSI WEEKLY ///////////////////// USA TEXAS MX NATIONAL FRI 11/15
--------------------------------------------------------------------------------
LATEST
We returned from France, and learned our bike was still in Europe (250 f ) ...this means, we only have our 450s for this weekend.
so we loaded up our ford pick up truck and drove to the lone star state, to race an event called the USA Texas Mx national, its a three moto format, each race is 20 min plus two laps long, mike and Jeff finished todays race first and second. we were very lucky to hook up with munn racing, and a few good local pros, so its looking like it will be a good few weeks.
COMP
the riders in Texas are good, like ty connor , and pescott, beabout , and a few others..
MEDLEY
Did you know theirs a talk site called KTMTALK.COM. WOW! Me either, its huge and has a reader ship that would baffle the mind!
Première photo:
style points = 100 lay it over mikey!~~!~
Deuxième photo:
mike and Jeff finished 1-2 today in the open pro class
Si il y en a parmis vous qui sont capable de le traduire merci, car l'anglais et moi ça fait deux (même trois voir 15000 en fait, bref je suis nul

)